čtvrtek 20. května 2010

KISS

Hi guys...Hmmm....Zítra konečně (!) Pátek..Yahoo a máme na 9..ještě lepší...ale je to v prdeli..na zítřek máme umět celou Moskvu..omfg..fakt "můj sen" se to učit...no okay,tak já mu tam něco řeknu no :D A zítra...konečně..konečně je zítra koncert KISS! yahoo...psychárna to bude..a ještě větší kdybych tam potkala Aleše a Petra..To by bylo potom hóódně vážné...A v sobotu do Ostravy...sice se nevyspím z Pátku na Sobotu,ale co,mě je to fuk...No prostě síla to bude..a dneska ve škole...hej nejlepší..4 hodiny,z toho 3 hodiny ve vile,kde máme informatiku..a volno..na Fuckbooku jsme udělaly s holkama chat a Brooke napsala"Myslíte,že se dá zhulit střemchou?" Ke střemše se váže totiž jedna historka..O hodině ruštiny jsme dělali metro a tam je stanice "Novyje čerjomušky" a profesor se ptá"Co jsou čerjomušky?" a Brooke"To najdu ve slovníku" a tak to tam našla a zjistila,že to je střemcha,profesor se začal smát a pak po nás chtěl vědět,co je střemcha...no to jsme nevěděli...a vymysleli jsme novou legendární ulici..200dolní..jak máme Stodolní,tak jsme z toho udělaly 200dolní a půjdeme tam s Brooke oslavovat a ona se tam klidně zhulit střemchou..a prej že já jsem si šlehla..já.....já nejsem Brooke :D a po infošce jsme měli mít "fyziku" ale profesorka nás nechtěla jít učit,díky naší pověsti,takže jsme se ani poslední hodinu neučili :D A pak jsem šla s Gábi domů..Hej,viděla jsem jí po 2 letech..

3 komentáře:

  1. ohh. ty máš zítra koncert. mno to neskutečně závidím :D jop a konečně jsem dodělala to info :D šíleně dlouho mi to trvalo a stejně si myslím že je to blbý :D bože jdu radši trochu spacifikovat nějak galerii a ták :D jop a snad nevadí, mě napadlo jak tam jsou ty vyjmenovaný jejich alba tak jsem k tomu hodila link na stahnutí :D snad neva :D

    OdpovědětVymazat
  2. :D ale houby, není hroznej :D mě se líbí :D jop a když už ho teda jakože máme spolu budem tam spát o sobě nějaký info? :D nebo já nevim :D jdu radši na ty fotky :D i když to bude taky něco :D aspoň nějak slušně to roztřídit :D

    OdpovědětVymazat
  3. vrrrr. sakra. ta moje perverznost je už známá světem :D shit! hej a stejně za to můžeš ty :D mi to určitě děláš naschvál :D a pak čekáš na nějakej komentář ode mě :DDDDD sem tě prokoukla :D

    OdpovědětVymazat