pátek 21. května 2010

The storm is coming

Zdravím..Tak dneska,konečně! Kiss budou tady! Yeah a co bude ještě lepší?Bude tam Aleš s Petrem,dáme si sraz u bufetu :D Jinak úspěch..Dneska jsem dostala z diktátu za 2 =) Jo,čeština to mi vždycky šlo,ale poslední době nee...No a pan profesor Mosvku zkoušel některé dobrovolníky  a pak se na mně podíval a prý"A co Míša?" a já začala kývat hlavou,že ne..a když pak cosi řešil o Kremlu tak koukal  na nás tři:na Brooke,Báru a mě.Bože jak mně hypnotizoval,moje koutky začaly cukat a já se začala smát,ale nikdo si toho nevšiml,díky tomu,že jsem si přes pusu dala ruku,jinak by si pan profesor myslel,že je nám pro smích..a to není..No a pak se sešel "babinec" a kecaly jsme.Prý"Ahoj(nahodí svůdný pohled) Já jsem nějakej Kuba a budu tě doučovat matiku" a Brooke"Ahoj Kubo..já jsem nějaká Brooke" a já á la náš praktikant,ze kterýho si děláme prdel"A víš co mám rád ještě víc než matiku" Brooke"Nevím" Já"Tebe" No prostě nám poslední dobou více než hrabe a to Brooke chce ještě zkoušet hulit střemchu :D
A dneska v noci..psychárna..byla bouřka..a mě se zrovna zdál sen,že si jdu pro Bakalářský titul a najednou světlo..a teď taková rána..Hrom  jak něco...to byl takovej kravál..zhasly na chvíli světla..můj tep okamžitě šel nahoru a srdce mi bylo jako o závod a dneska jsme to všichni řešili,slyšelo to celé město..Jako psychárna..a zrovna,když jsem si šla pro ten titul..Fuck...
A ještě něco..Lee nám dneska slaví narozeniny! Popřejte mu taky! Já mu přeji,hodně štěstí,zdraví,lásky a hodně úspěchů s Lostprophets
a novinka s Break°THE°Devil  jsme si založily blog o Lostprophets! Jo..ten lay co jsem tam dělala je příšernej,ale dělala jsem ho 2 hodiny a hodinu a půl nastavovala..něco na moje nervy,to víte,cholerik :D a najdete tam některý demáče,který nevyšly na CDčkách,tak doporučuju projít archív a poslechnout si třeba Distances já se do toho songu zamilovala,škoda,že takovou dokonalost nedali na CD :(
Distances poslechněte si to určitě..dokonalost sama <3
A na závěr dem dávám link na ten blog oLPS..checkujte ten lay,když už losty neposloucháte a kritizujte ho:D Thanks 
http://a-town-called-hypocrisy.blog.cz/ 

7 komentářů:

  1. ten song je pěknej!;)hlavně ten konec;)
    P.S: u mě je výsledek zápisu affs,tk se když tk mrkni;)

    OdpovědětVymazat
  2. nz;)..no tk dneska ve škole to bylo upe na hovno!:-/páč sme psali ty blbý scio testy:-/oni už fakt newí,co by za kravinu vymysleli!!!xD
    no ale tk konečně víkend!!!xDto zas bude!xDxD
    hele,zase se podcenuješ!náhodou je krásný!!!:-p

    OdpovědětVymazat
  3. ten koncert je až v neděli a těšim se hrozně moc. bude to skvělí XD

    OdpovědětVymazat
  4. Ten Layou je Luxus, kterej si nemůžu dovolit..:D:D♥

    OdpovědětVymazat
  5. ach. né že bych koncert nezáviděla :D hmm nepsala jsem ti to už náhodou? :D vrrr. sem dneska nějaký šíleně zmatená :D A něco jsem přidala na ATCH :D Nějak mě nic nenapadá :D boože.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty se máš. A já zase zůstala doma. Doufám, že sis to tam pořádně užila. Jinak gratuluju k diktátu.

    OdpovědětVymazat
  7. já vím mě taky né no napíšu jí :D aha promin snad mě nezabiješ :D

    OdpovědětVymazat