neděle 23. května 2010

KISS (21.5.2010) +Dny Slezské Ostravy(22.5.2010)


Hi guys! Tak jsem už doma..Povím vám zážitky z koncertů..4 skupiny za 2 dny,dobrý,ne? Tak tady je můj report...
Ve dvě hodiny jsem přišla domů a začala se chystat na večerní koncert,legendární Americké skupiny KISS..Umyla jsem si hlava,nalakovala nehty,nalíčila do barev KISS,takže mé nehty byly a pořád ještě jsou černé a bílé konce,takže taková jiná francouzská manikúra,oči jsem si výrazně nalíčila do černé barvy a na ruku jsem si napsala "KISS"..Jsem přeci fanda...V pět hodin jsme vyrazily..Před ČEZ Arénou jsme byly kolem půl šesté a než jsme našly místo na zaparkování to trvalo celkem krátkou dobu,ale mě to připadalo jako věčnost,nemohla jsem uvěřit tomu,že KISS budou v Ostrava a že je uvidím live! A když jsme přišly před Arénu byly tam masy lidí,opravdu,11 tisíc fanoušků skupiny KISS se sjelo,aby je mohli vidět..Jsem zvědavá,kolik jich bude dnes v Praze..Ale čekání bylo neskutečně dlouhé..Brány otevřely nějak těsně před sedmou hodinou a to měl začínat koncert,když jsme se konečně dostaly do haly,koukala jsem po bufetě,kde měl čekat Aleš,ale on nikde..jaká škoda,tak jsme tedy šly najít nějaké dobré místo..a čeho jsem si hned všimla,bylo to,že jsem nevěděla,kdo bude předkapela,ale byli to Taking Dawn.Znám od nich pár songů,takže mně to příjemně překvapilo..TD začali ve čtvrt na osm...a ten kytarista byl tak hezkej..já po něm pořád koukala...a Chris(zpěvák) neustále,po každé písničky slovo "OSTRAVA",že se mu ani nedivím,chápu je,přijedou do města,kde fabriky jsou uprostřed města a prostě rockové městojsme..Po hodině Taking Dawn se představovala stage pro KISS,tak jsme 3/4 hodiny čekali a mezitím se asi 10cm od nás strhla menší bitka..A pak,konečně se začalo něco dít..Na obrazovkách se spustila Google mapa a najela Evropa,ČR,Ostrava,ČEZ Aréna a pak tam byl začátek Modern Day Delilah a pak z backstage,jak KISS jsou na pódium..a pak....to začalo! Na plošině vyjeli všichni...a začal MDD...a Paul,Gene taky pořád říkali Ostrava..a hráli jak písničky z nového CD,tak i hity jako "I was made for loving you baby","crazy nights","Detriod Rock City" a musím uznat,že to bylo něco úžasného....Sice se nesmělo fotit a natáčet,ale když umíte propašovat foťák,tak můžete všechno :D Takže mám pár fotek..co pár,200!..a nejvíc mě potěšil konec..na obrazovce se objevilo"KISS LOVES YOU OSTRAVA" sice to píšou v každém městě,ale prostě vás to potěší...Tak teď odkazy na nějaký videa..fakt doporučuju se podívat..stojí to za to!A při odchodu z Arény jsem u bufetu opravdu viděla,má new piercing *závist* ale neměla jsem čas za ním jít..bohužel :( Ale fakt musím uznat,že KISS zvedli celou halu..Všichni jsme zpívali IWMFLB,pogovali jsme,skákali jsme,řvali jsme..fakt úžasné!!!!
Videa: Here,here,here and here
a včera jsem vyrazila do Futura a v knize jsem hned objevila knihu "KISS Gene Simmons" a tak ji mám doma,už jsem čtvrtku přečetla a dost působivá kniha =) a taky jsme včera byli na Dnech Slezské Ostravy a byli tam O5 a Radeček,Support Lesbiens a Queen revival..jako Supporti mě nebavili..já to neposlouchám,takže těžká nuda..Tak teď ty fotky...
Sice to vypadá,že stojíme daleko,ale my stály na boku...a i blízko pódia a teď ještě já před koncertem
 

4 komentáře:

  1. ohh. to je bomba :D je vidět že se ti tam líbilo :D heh a komu né co :D jop hokéééj mno prostě nejlepší :D hej jak jim neuznali ten gol. mno to je masakr :D

    OdpovědětVymazat
  2. woow,to muselo být super =o),krásný fotky =o)
    btw. děkuju =o)

    OdpovědětVymazat
  3. Kamarádka má taky ráda KISS, jen v době koncertu byla na operaci, docela jí to mrzelo, vidím, že to byl úžasný zážitek ;)
    Btw. prej pár fotek 2oo :D no mazec :D

    OdpovědětVymazat