pondělí 24. května 2010

Okay....

Dneska jen krátce..Takže..na michelle-graphics.blog.cz jsou nové wallpapery s: Oli Sykes,Ian Watkins,Beastly  a Audrey Kitching;je tam taky jeden lay na objednávku  s Rihannou a na a-town-called-hypocrisy jsou další videa LPS..tak pokud je neznáte,navštivte ten blog ;) a jen ohledně tohoto blogu..Affs mi tady nechodí a když už chodí,tak nečtou články,tak to je jak by sem nechodily,jediné slečny,které to čtou jsou:Misha,Break°THE°Devil,~TheKikush~ a Dadi..ostatní nic..teda pardon,ještě Anell..uvidíme co se zbytkem..možná si vás smažu..no co,mám na to právo,jak vy na mě,tak já na vás..vy na mě serete,já na vás budu srát...takže tohle je takové ultimátum..dávám vám poslední měsíc..

3 komentáře:

  1. Ahoj Michelle, promin já v poslední době nemám tolik čas na PC, takže se moc omlouvám, dávám přednost škole... Markét

    OdpovědětVymazat