pondělí 24. května 2010

Moskva

OMFG! Michelle má problém..jako hora...Mám na hlavě pěknou bouli :( Hm...díky radiátoru,do kterého se mi podařilo pořádně bouchnout a nemůžu ani kývat hlavou do rytmu :,( :,( Chjo.. a teď něco jinýho..jak byste nazvali školu jedním slovem? Já "hnus"..ale najdou se i předměty,který jsou celkem v pohodě.Třeba informatika,učitelka pěkná kráva,ale nás baví jí o počítačích poučovat..prostě je to lama :D a i laboratoře,kdyby byla chemie jenom o laborkách,tak mám za 1..ale bohužel :( a nakonec je i v poho ruština..Ano,loni bych to neřekla,ale ano...Letos je sice ruština házul,ale naučili jsme se konečně něco a zítra budeme kecat o MOSKVĚ..CELÉ..tak mi držte palce..3 hodinu od 9:40 do 10:25 ;) a Moskva..krásné to město...Kreml,Chrám Vasila Blaženého,GUM-něco pro mě :D..a dneska Lostprophets tam vystupují..závist největší..taky se tam jednou podívám..MUSÍM!
И наконец .. написать что-то интересное для кириллицы, на самом деле .. и вот что-то от Москвы.Москва находится в центре европейской части
России, в междуречье Оки и Волги.
Город располагается на обоих берегах реки Москвы в её среднем течении.Появление названия города, как и названий многих городов мира, связано с именем реки Москвы которая носила это имя задолго до появления поселения. .Возраст Москвы точно не известен. К 1712 году столица России была переведена в Санкт-Петербург, но Москва осталась местом коронации императоров.и только слушать Lover Undercover .. идеальный песни: D

7 komentářů:

  1. hele dej tomu výletu do Moskvy ještě nějakou chvíli čas, protože by tě tam Rusáci stejně nepustili, díky včerejšku :DDDDDDDD Hej jako Losty bych chtěla mooc vidět :D by mě zajímalo jestli někdo z nich sleduje hokej :D ale asi těžko. celá VB je spíž na fotbal, což nějak nechápu. mi přijde dost nudnej :D

    OdpovědětVymazat
  2. wrestling? :D hej jak fákt :D mno to je teda hodně velkej mazec :D

    OdpovědětVymazat
  3. Moskva, no já nevim ani žble o Moskvě... :D takže ti budu držet palce ;)

    Break°THE°Devil : Návštěva Ruska je v následujících týdnech opravdu nebezpečná... :D raději neříkat, že jsme ČEŠI :D ještě by se nám něco mohlo stát... :D

    OdpovědětVymazat
  4. Michelle táhne na Sibiř :D lol ne, zatím počkej, zatím žádnej výlet... víš jak to je, vyhrajeme MS a Rusáci nás začínají nesnášet :D všechno byla náhoda, rozhočí nám nadržovali... bla, bla bla... :D

    OdpovědětVymazat
  5. ok budu držet palce =P =P jinak já bych jedním slovem školu nedokázala nazvat xD

    OdpovědětVymazat
  6. No tak alepo, že tak.... jelikož bych tě tu postrádala... :D
    Dneska je všechno drahé... :'/

    OdpovědětVymazat
  7. Ty vole Moskvu bych taky bral :) jsme taťkovi k narozkám vyrobili tričko (rudý( s bílím nápisem MOCKBA - starej rusák prostě :d tak mě taky zblbnul už...!! :)

    OdpovědětVymazat