úterý 25. května 2010

R.I.P.

Zdravím..tak nejdřív něco informativně..na michelle-graphics se nastavuje new layout s Nikki Reed..tak pak ho checkujte,siceještě není nastavenýtakže to nebude vycházet,ale komentovat můžete..a pak tamjsou záložky s celebritama,se kterýma jsem dělala lay na objednávku,tak jsem to vzala jedním vrzem =)
A dneska byla ruština a zkoušel nás..já šla na řadu 4. Před tím,než mě začal pan profesor zkoušet,jsem ani nevěděla,jak se jmenuju,ta známka byla dost důležitá a tak jsem byla dost nevózní...A pak řekl"Míša je,že? Tak Míšo,prosím"..Tak jsem začla...a u 4.věty mě přerušil a ptá se mně"Jak se rusky řekne mikina?" Já totálně zmatená a říkám"Mikina? Cože?" a tak jsem chvíli mlčela,čas mi běžel a profesor odpověděl za mě ..nakonec jsem mu řekla všechno,co jsem měla připravenýho a on mě před poslední větou zastavil..Ještěže tak a výsledek? Za 1 =) =) a pak byli ještě další a nakonec hodiny mě profesor vážně potěšil..Řekl,že moje vystoupení bylo nejlepší =) taková radost...no vážně...a teď něco smutnýho..Zemřel baskytarista Slipknot Paul Gray..RIP
Привет .. так .. что-то первым информацию о Michelle-графики, чтобы установить новый макет с Никки Рид .. а затем проверить, siceještě nastavenýtakže она не будет строить, но комментарий Вы повторно .. там и тогда закладки celebritama, с которым я сделал Слова "по заказу, так что я взял один раз =)
И сегодня был русский, и нас .. я пыталaс пройти к правилам 4 Прежде чем я начал тестирование профессор, я никогда не знал мое имя, знак был достаточно важным, поэтому я был очень nevózní ... А потом он сказал: "Миша, что? Итак, Миша, пожалуйста" .. Так что я 4-я и началa ... предложение прервал меня и спросил меня: "Как русский фуфайка сказать? Я в полное замешательство и сказать: "фуфайка, чего? Я остановился на мгновение, когда я бежал профессор ответил за меня .. я, наконец, рассказалa ему все, что было, и он мне подготовленный ,перед последним предложением остановить .. так повезло, и в результате? Для 1 =) =), а затем еще один час, а потом мой профессор очень рад .. Он сказал моей речи был лучшим =)

P.S.jsem se rozhodla,koho taky z AFFS nevyloučím a bude to Markét..to bych nemohla,tu slečnu znám už dlouho díky blogu,takže ty taky zůstáváš a zbytek..se uvidí..no co,vám je to jedno,protože to nečtete a nechodíte tady...
P.P.S.Zítra budu dělat celej den pokus..Jsem zvědavá jak to dopadne...dodám i fotky...už teď je mi z toho špatně :D 

20 komentářů:

  1. Ze Slipknotu? No to bude Jíťa smutná... :( chjo...
    Btw. gratuluji k jedničce! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. vim, že to píšou v každym městě, ale i tak a k 1 gratuluju :)

    OdpovědětVymazat
  3. já jsem slušně vychovaná, ale občas mi ujede pusa XD

    OdpovědětVymazat
  4. jenom občas mi ujede akorát v poslední době je to skoro vždycky, ale jako když mi každou chvíli někdo šmatá na zadek, tak fakt nebude držet hubu na uzdě

    OdpovědětVymazat
  5. a jakou třídu jsem myslela? :D

    OdpovědětVymazat
  6. 4. a 5. jo? Tak u nás to začlo ve školce a potom na ve škole na chvíli přetalo, ale teď to bohužel zas začlo

    OdpovědětVymazat
  7. :(:(:(:(... chudak.. byla semz toho fakt hotova :(..................... jinak ten obor? :D: absolutni flakacka :D:D:D:D::D.... jako nic tam nedelam nic me tam nebavi :D:D:D:D:D

    pawin

    OdpovědětVymazat
  8. jo ve školce. Ale bohužel pro mě. půlka naší třídy chodila se mnou do školky

    OdpovědětVymazat
  9. njn školka, hned bych se vrátila. a já moc růžově neviděla. já moc rúžovou nemusim XD

    OdpovědětVymazat
  10. já měla jenom pár rúžovejch věcí. 1 šaty a asi 6 triček XD já nikdy nemilovala rúžovou

    OdpovědětVymazat
  11. to jo, ale někdy se to dá ukecat XD

    OdpovědětVymazat
  12. ooo za jedna. mno to je krásný :D vidíš jak pěkně jsi to dala :D Kdybych měla dělat něco takovýho do Němčiny tak se na to pěkně vyseru :D Hej a toho Paula je mi strašně líto. Je to pokaždý hrozný když umře někdo kdo měl něco společnýho s hudbou a ještě k tomu když je to člen nějak kapeli :(

    OdpovědětVymazat
  13. aaha ten článek byl ze včerejška xD xD jinak k jedničce gratuluju ;-)

    OdpovědětVymazat
  14. Tak to ti moc gratuluju k jedničce :) Někdy si říkám, že jsem blbá, že jsem šla na špáninu a ne na ruštinu, páč ta španělština je taková nad moje chápání. Jsem zjistila, že za ty dva roky co se jí učím neumím ani ň :D

    OdpovědětVymazat
  15. promiň,ale já spřáteluju jenom vyloženě BLOGAMA =)

    OdpovědětVymazat
  16. ;) Díky...
    Btw. co to děláš za pokus? Nevyletí celá ČR do vzduchu, že ne?! Já jen abych se kdyžtak připravila... :D

    OdpovědětVymazat