středa 26. května 2010

Pokus

Привет,tak co,jak se vede? Já dneska dělala ten pokus..O tom později..dneska jsme psali z fyziky a 1.úkol byl napsat buď o Slunci nebo o zániku hvězd..Já si vybrala to druhé téma a druhá část testu byla pojmy...tak uvidíme,ale měla bych to mít dobře =) A teď k tomu pokusu...Bylo to šílené! Záměr pokusu byl-zjistit jak se lidi chovají k člověku,když vypadá jako Barbie..No vážně,nekecám...
Ráno jsem na sebe oblíkla ty hadry a šla se líčit...Tentokrát jsem si nemohla dát kouřové stíny :,(  A měla jsem bronzové stíny,tužku na oči,lesk,řaseku a make-up...no změna...a na sobě jsem měla toto:Bílé tričko-THE WHO,růžovo-černou mikinu,jeany,conversky s červenýma tkaničkama,růžové hodiny a nehty byly taky na růžovo...A opravdu to byl rozdíl..Učitelé mě dneska nevyvolávali..Třídní okomentovala moje nehty"Wow...to je psycho" a dodala,že jsem masochista :D :D..A jediný,co jsem na sobě měla černýho,byla moje Benettonka(bunda), batoh a opasek..no bylo to fakt psycho..taková BARBIE :D :D OMG..tady jsou fotky,toho,co jsem měla na sobě
a pak jsme se v dějáku nudily..a tak jsem dělaly rozhovor v ruském jazyce :D 
Takže závěr je,že to opravdu přineslo ovoce..Lidi se ke mně chovali jinak...Jako přetvářet se můžete kdykoli,ale co máte v sobě,budete tam mít pořád a nezměníte se...
P.S. Nepište mi komentáře typu,že to ke mě nejde...Thanks
P.P.S. Dneska hraje na Nově Mlčení jehňátek,haha,budu se dívat..po dlouhý době něco pořádnýho v TV
P.P.P.S :D : Moje "kamarádka" je naprosto blbá..Bože,jak může mít kecy proti mýmu oblečení,když sama se neumí oblíkat,to její akné je fakt nechutné a myje si hlavu jednou za týden? Hnus a mě bude říkat,že já se neumím oblíkat a ještě má něco proti mé oblíbené hudbě,vždyť je ani nezná .Navíc,já chodím ve značkových hardech a ne v 1 kalhotech za rok...navíc v hnědých..trapas..tak jestli to tak bude pokračovat,řeknu jí to přímo....

9 komentářů:

  1. Michelle ty jsi ze sebe udělala Barbie? :D cože?! :D tomu bych nechtěla věřit... ale jako muselo to být hustý...
    Já zítra razím do školy na podpadkách, takže jestli si zlomím nohu, tak to je díky těm úžasným chodníkům co v Jihlavě máme, bude to MAZEC :D Markéta na podpadkách v Jihlavě :D lol!

    OdpovědětVymazat
  2. takže pastelka, nakonec nic proti nim nemám, ať se každý stojí podle nálady :)

    OdpovědětVymazat
  3. Barbi holkám říkám pastelky... zní to hezky ne?
    vidím tu překlep, mělo tam být strojí podle nálady :D

    OdpovědětVymazat
  4. bože, řekni mi že je to naposled co jsi měla na sobě něco takovýho? :D jako jestli né, tak s tebou přetrhám veškerý společenský kontakty a budu dělat že tě neznám :D

    OdpovědětVymazat
  5. ou nedokážu si tě představit xD Barbie?? =D to k tobě nejde xD =D hey a dam na tebe změna Layoutu a new rubriky =) to přesně udělám ;-) =)

    OdpovědětVymazat
  6. Že tě učitelé nevyvolávali? Wow, to by mohlo být super. Ten rozhovor v rušitně taky občas dělávám s mojí kamrádkou a občas do toho přimícháme trochu itelaštiny a angličtiny :D Pak to vypadá opravdu zajímavě a nikdo by to nerozluštil. Jinak ty a Barbie, docela k pousmátí, ale musím říct, že se ti to asi fakt povedlo.

    OdpovědětVymazat
  7. Jsme oblíbené blogy docela dlouho. Tak že si myslím, že tě v blogovém světě docela znám, sice nevím jak se chováš nebo vypadáš ve skutečnosti. Jenom bych si tě z tvých článků jako Barbie nedovedla představit :D Tak že si myslím, že to asi vypadalo hustě :D

    OdpovědětVymazat
  8. náhodou..ti to určitě seklo:) a té kamošce si to měla už dávno říct narovinu..:D se s ňou tak srát:D:D

    OdpovědětVymazat