pátek 28. května 2010

High hopes

Fuck you,motherfuckers! Já jsem dneska tak vážně nasraná,až to není možný..Nejprve jste mě nasrali vy..no sorry,ale jo..Jako nepište mi komentáře,že já jako barbie,že je to úsměvné,že si to nedokážete představit..takový připomínky si nechejte pro sebe,já vám taky nepíšu všechno,co si o vás myslím,tak prosím a ještě si nechte kometáře typu"nevím,jak vypadáš ve skutečnosti" No jak asi? Asi tak jako na fotce,fotky nelžou,o tom jste neslyšeli? Navíc,já fotky neretušuje,nechce se mi s tím srát...Thanks..A pak mě totálně dneska vytočila moje učitelka angličtiny..Motherfucker..Měli jsme něco donést do školy..nějakou hru,písničku..a tak jsem donesla Pink Floyd-High hopes..a když jsme si to poslechli,tak učitelka mi řekla,co to je za umíráček,jako proč tohle vůbec nosím do školy,že ta Miley Cyrus,kterou jsme poslouchali,díky Nikol,která donesla Super girl do školy...že by lepší...Jak tohle do prdele může něco říct? Navíc,Pink Floyd jsou umělci..Je jim přes 60. a Mr.Wright je už mrtvý..R.I.P..ale jako nepsali komeční písničky! Psali písničky o válce..a prostě všechny songy jsou takové psycho,melancholické,depresivní..ale to k válce patří..a ne,že ta učitelka si přečte text a usoudí,že je to blbost..a pak řekla,že tohle slyšela poprvé a pak na konci řekne,"že to byli typičtí Pink Floyd" No tak co to je,jako?! Fuck you! Jako jak někdo může posuzovat mezi 17ti letou holku,která má text,kde se píše,jak cool,hot,že si žije jako rockstar,že ji vidíme na obalech časopisů a že lidi chcou být jako ona a mezi Pink Floyd,kteří jsou legenda a prostě jsou to Hvězdy..navíc mi příjde k smíchu,že MC píše,že žije jako rockstar,když to je popová hvězdička?! OMG......Tak ať se nikdo přede mnou nenaváží do Floydů,nebo já se neudržím..Pro mě to jsou nr.1 a tak to i zůstane...Jako dobře,teď si řeknete,že jsem nějak proti ní..Máte pravdu,nesnáším jí...sice ji neznám,ale udělala jsem si na ní obrázek...a já si dokážu klidně poslechnou i pop i hip-hop,ale musí mě to zaujmout,prostě já jsem rocker a tak to i zůstane....a debilní učitelka mě nezmění a ať se po mně klidně vozí,pak někdo půjde za ředitelem..Kráva
P.S...doporučuju poslechnou tenhle song.. :D Dobrej remake :D
Ruda z Ostravy feat.Martina Pártlová - Ostrava!!!

16 komentářů:

  1. já když mám s někym problém tak jednám hned narovinu..:D:D proto mám asi tak málo kamarádů :D:D:D

    OdpovědětVymazat
  2. to je fakt ňáká blbka..:D:D nojo..nemůžem si vybírat s kým budem kamarádit a koho budem mít okolo sebe..:D

    OdpovědětVymazat
  3. heey jako!!! Pink Floyd 4ever <3 miluju je už několik let a kdyby mi nějaká učitelka řekla to co ona tobě tk bych jí takovou ubalila že by odletěla a ani google by jí nenašel!!.... jinak doufám že se mi ten layout povede =D =D stáhla jsem si nějaký fotky a teď vyberu ty nejhezčí =D

    OdpovědětVymazat
  4. ahá..no tak důfajme že to vyjde:D:)

    OdpovědětVymazat
  5. je,ale co mi stím uděláme? nic! =o/ a prý se Izzy snaží najít náhradu v Kanadě =o)
    btw.Miley lepší než Pink Floyd? haha =oD bože
    btw2.jj ten song je dobrej =o)

    OdpovědětVymazat
  6. ou yeh ta stránka je mazácká ale ten koment od tebe jsem si přečetla až teď a ten lay už jsem dodělala =/ .. stejně ho nejspíš budu dělat znova protože se mi nelíbí xD tk si z tý stránky asi nějaký fotky stáhnu =)

    OdpovědětVymazat
  7. jako ta učitelka musí být pěkná p*** s prominutím!! taky mě sere že ted jsou plný časáky Disney hvězdiček!!! a popových sraček!!

    OdpovědětVymazat
  8. já si taky přestala kupovat časáky pořád je v tom to samý!! neříkám, že nedělám grafiku s disney star ale né proto že by se mi to líbylo ale dělám to spíš abych se zavděčila ostatním!!
    ale ty časáky mi už lezou na nervy nebo když jdu do obchoďáku a tam půlka věcí s Hannou Montanou!!

    OdpovědětVymazat
  9. náhodou je faakt hezky udělanej ;-) poved se ti ;-) a už nastavuju mno ale pořád mi to tam nevychází x(

    OdpovědětVymazat
  10. mno zkusim to =D .. já vždycky když nastavuju lay tk mi to trvá aspoň 30minut xD

    OdpovědětVymazat
  11. jj je to hrůza!! kdysi sem si to i kupovala ale teď vůbec. když vídám co tam dávají za dárky a pak venku vidím jak to má každá holka tak se nad tím zasměju :D

    OdpovědětVymazat
  12. Ohh bože. Ta ženská by neměla vyučovat hudbu když o ní ví velký hovno. Já osobně PF neposlouchám, ale uznávám je jako jednu z nejdůležitější kapel dnešní rockový scény. Navíc je to nejoblíbenější kapela mýho taťky takže je znám a vím že jsou skvělý. Tohle fakt trochu nechápu, jak může ocenit víc MC, takovou pičku! grrrr. to mě taky teď nejvíc nasralo!

    OdpovědětVymazat