pátek 28. května 2010

Gaučing

Ještě jednou já..Tak jsem trochu klidnější..díky tomu,co dělám..To znamená gaučing :D No jo,ležím,čtu si knížku Kiss-Gene Simmons..dost zajímavý,doporučuju přečíst a poslouchám Lostprophets,Kids in the Glass houses,Kit-I,Marilyna Mansona,Izzyho Stradlina a ještě KISS..a dneska těsně před půlnocí hraje Gorodok,tak se budu dívat,je to pa rusky,tak proč ne a psala jsem vám,že na příští Pátek mám umět říkat o Pětěrburgu? OMFG..Moskva,to by šlo..ale SP? Hmm..super..a náš pan ruštninář nás dneska pustil o 15minut dříve..v 1 odpoledne..prej kvůli volbám,že všichni končí dřív,ale nikdo nekončil tak brzo..všechny třídy na gymplu,tam museli sedět ještě 15 minut..saláti :D a já pak šla s tatínkem na pizzu..mňamka..a před týdnem jsem byla na KISS..chjo...hned bych šla zase....a zítra se konečně vyspinkám..yahoo...
A ještě jedna věc..je tady new layout..je příšernej,vím,dneska mi grafika fakt nejde..tak se omlouvám :(

5 komentářů:

  1. náhodou je super, jen na toho Leeho nejsem zvyklá :D bože v růžový :D hej to mi připomíná že jsem dneska potkala dva kluky co se drželi za ruce :D a pak jsem se potkala znova a dávali si pusinky :D hej jako byli nejvíc sladká :DDD Lee mi taky trochu připomíná nějakýho buzíka :D

    OdpovědětVymazat
  2. no to si mě přideeej =D xD a neřikej pořád že ten lay je příšernej protože je moc hezkej

    OdpovědětVymazat
  3. Gaučing... :D no já taky polehavám, ale to bude tím, že jsem vstávala ve 12 a nejsem schopa výlest z postele... :D ale budu muset, musim se učit (fujky)

    OdpovědětVymazat
  4. bože fakt nepochopím jako něco takovýho u vás může učit hudebku. jako i moje učitelka na základce co nás učila hudebku byla trochu levá na tu hudbu, ale chápala co znamená Pink Floyd. :DDD

    OdpovědětVymazat