sobota 29. května 2010

Tonight

Tak začneme něčím skvělým =) DOMMIN mají new singl a jejich nový videoklid "tonight" je už i na youtube..Fakt doporučuju,jsem z toho klipu opravdu nadšená,ty světýlka,to provedení..Dokonalost..Check this out! DOMMIN-TONIGHT
Je sice škoda,že Kris (zpěvák) tam nemá tu sexy černou bundu jako v My heart your hands,ale nevadí...a budou na Download festivalu 2010..Chtěla bych jet :( No a teď to horší..
Dneska jsem se opravdu nevyspala,vstávala jsem už o půl deváté díky nevím komu,ale venku řvalo na plný koule techno,já byla tak nasraná,chtějí pakárnu? Mají ji mít..od rána řve SCUZZ a AC/DC,Lostprophets,Metallica a všechno co na Scuzz hraje..a dopoledne nešel net..jako naschvál..tak jsem si napsala slovíčka do ruštiny a čeká mě dneska psaní čtenářskýho deníku..Tak tak napíšu knížky jako Long hard road out of hell by Marilyn Manson,Pink Floyd,KISS-Gene Simmons,autobiografie Ozzyho,Mlčení jehňátek,Annu Kareninu atd.. :D To bude mít třídní radost
a pak mě nasralo pořádně BRAVO..v Rusku mají na coveru Grišu z Kit-I a u nás je to samá Cyrus,Tisdale,Gomez..a žádnej rocker nebo někdo normální tam není....jako mě fakt serou.zlatej Kerrang! A rock sound...
A další věc..matce přijel nějakej bratranec,o kterým jsem 15let neslyšela..omg..a prej máme grilovat..nasrat,neznám,nebudu se bavit..já jsem xenofobik do prdele..a už mi dělá problém jít mezi cizí lidi a ještě když jsou na zahradě..nikam,hezky doma. :D Tak checkujte Tonight =)
P.S. checkujte náš blog o Lostprophets! http://a-town-called-hypocrisy.blog.cz! Thanks

22 komentářů:

  1. Tvl ten Kris má fakt hustej hlas. Jakože fákt. Takovej prostě zvláštní mi přijde :D A ten song se mi líbí :D Jop a grilovačky taky nesnáším. Nerada se bavím s lidma co je zná táta a ták. A kdyby mě hlad nevyhnal z baráku tak tam prostě nejdu :D Jop super dezz :D vrrr. Jaimie :D

    OdpovědětVymazat
  2. ou ten tvuj dess je o mooooc hezčí než muj ;-) fakt mazáckej =) joo a ten song je úžasnej =)

    OdpovědětVymazat
  3. řekla bych že naopak =P je moooooc hezkej a ten předchozí byl taky ;-)

    OdpovědětVymazat
  4. jo to je hezčí ale tamten byl taky hezkej ! xD xD a ty se semnou nehádej =P

    OdpovědětVymazat
  5. Krásný lay :))
    Budu upřímná :D... Článek si mi nechtělo číst... Je extravagantně dlouhý :D, ale už se na ti vrhám :D

    OdpovědětVymazat
  6. to je blázen =D sex v telefoní butce?? to se tam vešli? xD =D

    OdpovědětVymazat
  7. Joo už přečetla :D Xenofobik? To je člověk který se bbojí XENY? :D Já nevím.. :D

    OdpovědětVymazat
  8. díky za info =o) jj Dommin poslouchám a ten videoklip je strašně moc pěknej♥
    btw.pěknej dess =o)

    OdpovědětVymazat
  9. je pěknej =o)
    btw.jo ještě že ho tam dali, je prostě úžasnej♥

    OdpovědětVymazat
  10. Ach táák :)) Tý jo... Když se podívíš na mě... Na takovou kreaturu :D Se ti nedivím, že ze mě se ti bude ježit i chloupky v nose :D

    OdpovědětVymazat
  11. jo ty světla jsou strěšně magická =oD

    OdpovědětVymazat
  12. já myslím že brzo,ten klip za to fakt stojí aby ho viděli i ostatní =o)

    OdpovědětVymazat
  13. njn tak co bys chtěla? tohle je a bude zaostalá země! =o/

    OdpovědětVymazat
  14. Mě se dělá blbě u zubaře :D:D Jináš štěst, žes tam nepotkala mě :D Já zírám na každého s otevřenou hubou! :D

    OdpovědětVymazat
  15. Kdyby tě někdo chtěl napadnout! :D

    OdpovědětVymazat
  16. Bré ráno... :D
    No jako v půl deváté bych nevstala ani dneska, přijela jsem v půl třetí ráno domů... Byla jsem na zábavě a jako mazec... nejlepší Heparyn, ale pak Bass rock a já myslela, že se z otho chlapa asi utlemim. On máchal rukama jak já nevim kdo, to nikdo jinej neumí, písničky jsou skoro neznala, takže jsem tancovala občaš a ale jako, když jsem jela pak s lidma domů, tak jsem byla ráda... ten chlap mi lezl na nervy... ale ta cesta domů, to bylo něco :D Holky ukradly popelník (v naší boudě jsou potřeba) a ty jo to bylo "Žán, podal mi popelník". "Ale Jóhan, odklepl si na zem" :D héj nejvíc... :D pak se nám začalo rozpadat auto. Mára to přišel dát dohromady, ale nakonec nás v tom autě všechny zamknul... :D já myslela, že už polezeme okýnkem, museli jsme ho ukecat aby nás zase osvobodi... :D a pak konečně cesta domů, zpívali jsme si, nejlepší :D takže jsem šla spát ve 3 hodiny a dneska mě tatka tahal z postele, jelikož jsme museli vést pidi papuška do Lípy... no já myslela, že mě klepne, buďit mě... o no to snad ne! :D Mě by žádný soused nevzbudil nějakým technem, já jsem měla tvrdé spadní :D

    OdpovědětVymazat
  17. vrrr. za to já nemůžu to dělá přece Sean :D heh nemůžu za to je že ták sexi :D

    OdpovědětVymazat
  18. hej cože, máš ráda i Aiden? :DDDD ááá bože prosím néé, žádný sexi avoše s Ianem, to mě zabije :DDDD

    OdpovědětVymazat
  19. :D No já ve 3 zalehla a hnedka jsem usla, ty jo, jako ještě bych spala... jenže se budu muset jít učit... :( ble

    OdpovědětVymazat