neděle 30. května 2010

50 sogns,that changed my life

No jo..dávám to tady..ale čekejte spíš rockový písničky,který změnily můj život za posledních 6 let...To víte,mám od včerejšího večera depresi..tak jsem psala tohle...a šla jsem spát okolo 3 ráno..tak tady to máte =) Náhoda je,že když jsem si pustila November rain,tak i u nás začalo pršet...

50. Scorpions – You and I
49. Dan Landa-protestsong
48. Queen-Scandal
47. Michael Jackson-They don´t care about us
46. Placebo-meds
45. Niceland-Come on
44. Nirvana-come as you are
43. 30 seconds to Mars-A beautiful lie
42. Rammstein- Ich will
41. Paramore-decode
40. Steel panter-Death to all but metal
39. Linkin Park-Numb
38. Stone Sour- Through the  Glass
37.  Úvodní znělka Bořka Stavitele :D
36. Green Day-Wake me up when september ends
35. Muse-Feeling good
34. Simple plan-save you
33. Phil Collins- Anoter day in paradise
32. Three Days Grace- Pain
31. Avenged sevefold-seize the day
30.Bullet for my valentine-Tears don´t fall
29. Cutting Crew - (I Just) Died In Your Arms
28.HIM - Killing Loneliness
27. The Blackout-Children of the night
26. Izzy Stradlin-Sweet cares
25.KIT-I-autumn
24. Slipknot-Snuff
23. My chemical romance-Welcome to the black parade
22. Guns n´ Roses-Estranged
21. Marilyn Manson-Alabama song
20. Pink Floyd-High hopes
19. Lostprophets- wake up
18. Deep purple-Smoke on the water
17. Aerosmith-crazy
16. Killerpilze-Letzte minute
15. Bon Jovi-Bed of roses
14. J.Nohavica-Kometa
13. HC3-Oh my God
12. Papa Roach-lifeline
11. KISS- crazy nights
10. Dommin-My heart your hands
9. AC/DC – highway to hell
8. KISS- I was made your lovin´ you
7. Ozzy Osbourne-Dreamer
6. Metallica-The unforgiven 
5. Lostprophets-Rooftops
4. Ozzy Osbourne-Mama,I´m coming home
3. Guns N´ Roses-November rain  
2. Pink Floyd-Another brick in the wall
1. Marilyn Manson-Sweet dreams

12 komentářů:

  1. Já jsem si pustila nedávno od US5 song The rain, když jsem jela autobusem a taky začalo pršet...
    Btw. já se musím učit češtinu, jako vůbec se mi do toho nechce, ale budu muset no...

    OdpovědětVymazat
  2. No jasný u nás tenhle týden taky masakr! Jako vidím to tak že se budu jen učit, protože další týden máme praxu a pak snad už to do těch prázdnin uteče...

    OdpovědětVymazat
  3. No tak koukám taky "pěknej" týden!

    OdpovědětVymazat
  4. moc pěkný :D já mám pocit že bych tohle dohromady nedala :D jako takovýhle seznam, ale už jednou jsem napsala pár na ten způsobem, ale radši se nebudu koukat jaký songy jsem tam dala, páč to musí bejt hrůza :D

    OdpovědětVymazat
  5. Jo, jo... ach prázdniny, pokud nebudu dělat zkoušku z češtiny tak to bude parádní... ;) Těším se na ty lidi a klid od školy, nechci celé dva měsíce vidět ty paka od nás ze třídy!

    OdpovědětVymazat
  6. 37 je nejlepšíí!!!xDxDxDxD
    a killerpilze jsou taky dobrý,ty jsem kdysi poslouchalaxD

    OdpovědětVymazat
  7. nj to jo!xDty by sis rozuměla s mým pětiletým bráchouxDxD

    OdpovědětVymazat
  8. Jo, mám tam zatím jen jednu známku, tak nevím jestli mi nedá N na konci roku... ale ještě bych tam měla mít známku ze slohovky (kterou už asi 2 měsíce opravuje) no nevim, uvidim jak to bude...

    OdpovědětVymazat
  9. nový layout?:) hezký♥ a 1. Marilyn Manson-Sweet dreams♥♥ Ta mě neomrzela a nikdy neomrzí♥<3 :D

    OdpovědětVymazat
  10. no mě to neříkej,my je MUSÍME mít,kvůli předání vysvědčení =o/

    OdpovědětVymazat
  11. heey tk přesně tohle dělam když mam depku nebo jsem ve stresu dělam různý seznamy od seznamu kluků po seznam oblíbenejch filmů... uklidňuje mě to =D .. ehm tk asi většinu z toho znam a tk půlku z toho posloucham =D teda jako Bořek stavitel 4ever <3 upe nejlepší z toho co tam máš =P

    OdpovědětVymazat
  12. mno tk teď bereme spíš jen opakování rovnic xD já umim jen rovnice se zlomkama jinak zbytek jde mimo mě =D

    OdpovědětVymazat