úterý 1. června 2010

Pouta :D

Zdravím..tak už je Úterý..to to letí :D Dneska to bylo fakt nejvíc...v informatice jsme dostali známky a Michelle měla plný počet bodů a za 1 =) To je tak fajn,že informatika je předmět,na kterej se nemusím učit,když to znám díky tatínkovi,jako IT technikovi ;) V ruštině jsme hráli "zmrzlíka" a profesor se nás ptal,co koupit.a jeden můj spolužák,aby nezůstal stát"metro" a všichni se začali smát a profesor"To jste asi z majetné rodiny,že? Když chcete kupovat metro!" :D a pak,po 6.hodině jsme měli půl hodinovou pauzu na oběd a Bára,Brooke,já,Vojta a Matt jsme seděli ve třídě a Vojta tam našel knížku,co dostávaj holky v sekundě na školení o menstruaci :D a Vojtu to tak zajímalo..a pak mu to ukradla Brooke a tak četla"když máte ovulaci,tak většinou nosíte pozitivní pestrobarevné oblečení" a všichni se čuměli na mně,protože jsem měla modrou mikinu a červené kalhoty a já"No co je? To kecá,protože to není pravda..." a takový kecy jsme tam řešili a pak Brooke řešila s náma pouta a já tak na ní"Tak Nikol(Brooke) až budeš mít narozky,což je za  chvíli,tak ti další koupíme domů.." a jedny už má doma a Brooke mi řekla,že mi černý plyšový koupí k narozkám <3 Díky ti <3 a pak jsme řešili postel..a Brooke"No mně se pod postel skoro nic nevleze,ale Michelle..ta tam má trenýrky od Romana,Aleše a Petra" a já"Petra? S ním jsem nic neměla" :D :D No a pak jsme z Vojty a Matta udělaly holky,tak Vojta je feministka a Matt je masochistka :D Hej,ale Matt je nejnadrženější prase :D Jako člověk si myslí,že je to slušnej člověk,ale ne... :D a pak "a ještě nynfomanku tu máme" a podíval se na mě..já"Myslíš?" :D a když jsme končili školu,tak Matt si šel pro kolo a já na něj"Tak já už vím,proč jezdíš na kole..ti to dělá dobře..kdo ví,co po cestě děláš v parku!" :D :D  Oni mi tak zvedli náladu,že to není možný....ale tahle konverzace byla nejlepší o tomhle se s klukama bavit :D a když jsem šla s Brooke a Romčou domů,tak jsme řešily sexy kluky a řešily jsme jejich vymakaný těla a já tak"Jo,ale stejně nejvíc sexy jsou ti potetovaní a s piercingem" a tak jsme tlachaly a já tak"No jo,ale stejně nejvíc je sexy,jak má kluk vytetovaný v podbřišku 2 pistole a mezinima ještě text a nevíte kde to končí" :D a Nikol"Kdo to má?" Já na ní"No ten Ian z Lostprophets"
Brooke"Fakt? Tak to mi pošli fotku" :D :D
S pozdravem psychopatická "nynfomanka" :D Lilly
P.S.na a-town-called-hypocrisy.blog.cz je new layout s Ianem <3 tak komentujte"

9 komentářů:

  1. :D mmm^^ to Ianovo tetování bych chtělo detailně prozkoumat :D a jestli se k tomu nikdo nemá, velice ráda se toho ujmu :D JOp a ten dezz je libovej, mno prostě Ian :D A jestli by ti to nevadilo, pořešila bych tam nějak ty rubriky, páč jsou tam jak pěst na oko :D ale lay je fakt krásnej :D vrrrr... prostě Ian :D

    OdpovědětVymazat
  2. ohhhh. až teď jsem si všimla že jsi mezi ty Ianový fotky vecpala i tu jak se tam cumlá se Seanem :D mmmmm^^ krásný :D

    OdpovědětVymazat
  3. No vy tedy máte veselo... :D To já tolik ne... už se těším až vypadnu ze školy... až budou prázdniny ;)

    OdpovědětVymazat
  4. jdu mrknout na ten lay jinak jako u toho článku chcípam prej "Petra?? s ním sem nic neměla" hej tk to faakt mooc =D

    OdpovědětVymazat
  5. xDxDnj s klukama je vždycky prdel se bavit o takových věcechxDxD

    OdpovědětVymazat
  6. No jo den dětí, poslední, už mi bude brzo 18 :D ale děkuu tobě přeji také (sice opožděně, ale přeci jen) :D
    Jinak se vede tak nějak no jde to, co u tebe?

    OdpovědětVymazat
  7. Aha... no jo, stěhování...
    CO nového?! No zítra musím zase k zubařce, nečekaně, ale pak musím po tom záktoku ještě do školy protože jinak budu mít N z češtiny a to nechcu, takže tam jedu a budu mít křivou hubu, protože to budu mít umrtvený... fakt paráda :(

    OdpovědětVymazat