pátek 18. června 2010

Bože....

Zdravím...No tak známky uzavřené,všechno se zdá skvělé..jenže není...sere mě to..totálně..když se neví viník,tak okamžitě za to můžu já..do prdele..jak mě to sere..no nic...a mini info..tenhle layout je příšernej..hnus....nechápu,jak jsem ho tady mohla dát..
Jinak mi říkejte"Královna temnot" tuhle přezdívku jsem získala od Matta..no super... Ale jako ve škole byla sranda..s Bárou a Mattam...no oni jsou fajn..dneska jsem byla v divedle,Bára hrála,tak jsem se na ní šla podívat..bohužel jsem kytku nekoupila :( tak příště jí ty kytkou koupím,je to přece jenom umělkyně :D No a v obchodě jsem objevila DVD Gene Simmons-Rodinné klenoty...je to dobrý....moc nevím co psát...no dneska hraje Hannibal..ale nemám na to vůbec po dnešku náladu...bože...
P.S.hmm..uvažuju,že se vrátím opět na blog.cz...tyhle layouty,kde se dá dělat jenom záhlaví mě nebaví...chci normální layout...tak se tam asi vrátím...no uvidíme.

5 komentářů:

  1. jakto?? =( a hele ten layout je v pohodě ten předtim byl hezčí ale tenhle je tky moc pěknej ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. to chce klid a ten dess je pěknej =o)

    OdpovědětVymazat
  3. ahoj královno temnot :) jo blog.cz je lepší, líp se píšou komenty i s tím designem je to lepší :)

    OdpovědětVymazat