středa 16. června 2010

I´m sorry...

Hi guys..Sorry,že jsem tady až dneska,ale nestíhala jsem..V pondělí jsem přišla v 6 a učila jsem se na písemku a v Úterý jsem přišla dost pozdě..Jinak v Pondělí jsme byli v kině,na Souboj Titánů a hrál tam Ralph Fiennes..no a ten film byl dobrej..nikoho to nebavilo,mě teda jo,jsem asi divná :D No a v Pátek jdeme do divadla,hraje tam kámoška,takže jsme jí to slíbila..bude to fajn..v Sobotu na Šmajdu..no a jinak mám hodně novinek....třeba kámoška je na psychiatrii..no chudák..jinak jsou další věci..no a už jsem se zmiňovala,že miluju takový ty velký housky s těma semínkama? Takový ty,do kterých se dávaj hamburgery..no a dneska jsem na ně narazila...musela jsem si jí koupit a nejlepší...a dneska jsem potkala dva krásný kluky :D jednoho v obchodě,jsem šla pro meloun a ten týpek bypadal jako 20letej Ian..aww <3a pak ještě jeden blonďák..taky hezkej :D

6 komentářů:

  1. bych taky brala potkávat takoví kluky jako Ian XD a souboj Titánů je dobrej film :)

    OdpovědětVymazat
  2. heh =D tk ty housky tky miluju =P =D a co je tý kámošce že je na Psychiatrii ?? =(

    OdpovědětVymazat
  3. nééé, cože? ten kluk vypadal jako 20letej Ian? :D Proč si po něm neskočila a neodtáhla ho domu?? :D Narozky mám sice za dlouho, ale tak jako v listopadu budu mít svátek :D nebo třeba pod stromeček, žé :DDDDD

    OdpovědětVymazat
  4. Hoy zlatíí jsem z5 na blogu =D už jsem plostě zrušila hiantus =D ehm .. jdu se mrknout na tvuj druhej blog o Lostprophets ;) =)

    OdpovědětVymazat
  5. děkujuu =** ale mě se teda faakt nelíbí =D jinak.. tky budeš koukat na Hannibala ? =P =D

    OdpovědětVymazat