neděle 13. června 2010

Hello Brooklyn,Hej LA

Zdravím..je tady new layout..jak jste si mohli všimnout..
Jinak viděli jste včera tu bouřku? Dokonalost <3 Ty blesky..Jsme totiž byli včera večer na procházce a byli jsme u řeky a tam šly ty blesky krásně vidět...a ta bouřka byla dost krutá...a dneska opět svítí sluníčko,aspoň,že už není takové horko..jediné štěstí...Jinak fotky ze včerejška jsou na fuckbooku,tak se koukněte =) A už jenom týden učení..Zítra jdeme do kina :( Se mi tam vůbec nechce,poté,co se včera změnily plány a já se musela sbalit a jít,tak budu muset už teď dojíždět,takže je jasné,že se ztratím,na protože potřebuju plán na tramvaje :D No nic :D Tak si užíjte zbytek dneška..

9 komentářů:

  1. u nás žádná bouřka nebila =o/
    btw.pěkný dess

    OdpovědětVymazat
  2. Wow. ten lay se mi moc líbí :D Jop a jako u nás žádný bouřka. Prostě nic :D ty véé. :D Ale jako dneska to vypadá že bude pršet, no ale nevim :D

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě že chodím pěšky i na vlak bych šla raději pěcha než abych jela trolejí (nebo jak se tomu u nás říká) ale vlastně já bych na vlak ani nešla, vím jak se kupuje lístek, neumím si ho koupit :D (takdy dobrý)

    OdpovědětVymazat
  4. pěkný new dess;)
    jako vám svítí slunko jo?!:-/u nás je zamračeno jako:(...

    OdpovědětVymazat
  5. jojo, ta bouřka byla skvělá:) a layout krásný:)

    OdpovědětVymazat
  6. no to mě povídej já to taky nechápu =oD

    OdpovědětVymazat
  7. já při bouřce byla v lese a přišla jsem celá promáčená XD a povedenej dess :)

    OdpovědětVymazat