sobota 12. června 2010

Starlight


Zdravím....Dneska je takový krásný den..Dneska by to šlo..No jo,šlo by to,kdyby nebylo tak horko...Jako to je příšerný..Já šla spát okolo půlnoci a stejně v 6 jsem byla díky tomu horku probuzená....Hnus! Ale když je tak slunečno,tak jsem se rozhodla,že k večeru výjdu ven a půjdu něco nafotit,mě tak těší,jak mi chválíte ty moje fotky :D No a ráno jsem teda vstala a zapla noťas..a otevřela jsem balkón,okna a hned mi do pokoje nalítaly včela,mouchy a samej hmyz,kterej fakt nesnáším...Tak jem přenesla laptop do obýváku a sedla si na zem a pokračovala v práci dál...ale slabej signál,takže jsem byla chvíli bez netu,takže v pokoji hmyz,kterej nemůžu dostat ven,v obýváku není signál a tak píšu z kuchyně :D No taky je příjemně...navíc lednička poblíž,takže nemusím ani cestovat po celým baráku do ledničky pro vychlazený pití nebo nanuk....no a vařila jsem si oběd..no v tom vedru odmítám jíst..vařím si oběd jako idiot a stejně mi nechutná,díky horku,protože když vidím jídlo,nejraději bych zvracela...takže žádný jídlo...4 litry pití denně a led,led,led!!!! No a chtěla jsem vyrazit na nákupy,ale v tom vedru nikam nejdu....
Michelle
Na závěr dám jeden řetězák,kterej se týká hudby,i když řetězáky nesnáším,tak jeden sem hodím a je z graphicsite.blog.cz

Put an 'X' next to artists who you have songs by, even if it's only one. Top ten in each tag.
-------------------

Hard Rock
[X] AC/DC
[X] Guns N' Roses
[X] Deep Purple
[X] KISS
[X ] Scorpions
[ ] Van Halen
[ ] Alice Cooper
[X] Aerosmith
[ ] Motörhead
[X] Led Zeppelin
Total - 7

Country
[ ] Johnny Cash
[ ] Taylor Swift
[ ] Dixie Chicks
[ ] Carrie Underwood
[ ] Rascal Flatts
[ ] Brad Paisley
[ ] Shania Twain
[ ] Alan Jackson
[ ] Willie Nelson
[ ] Keith Urban
Total - 0 -

Pop
[ ] Madonna
[X] Michael Jackson
[ ] Britney Spears
[ ] Lady Gaga
[X] The Beatles
[ ] ABBA
[ ] Robbie Williams
[ ] Kylie Minogue
[ ] Christina Aguilera
[ ] Mika
Total - 2

Indie-Rock
[ ] Arctic Monkeys
[ ] Modest Mouse
[ ] Death Cab for Cutie
[ ] The National
[ ] The Killers
[ ] Bloc Party
[ ] Kings of Leon
[ ] The Strokes
[ ] The Kooks
[ ] Franz Ferdinand
Total - 0

Emo
[ ] Taking Back Sunday
[X] My Chemical Romance
[ ] Brand New
[X] Fall Out Boy
[ ] Dashboard Confessional
[ ] The Used
[ ] Jimmy Eat World
[ ] Funeral For A Friend
[X] Panic! At the Disco
[ ] The Get Up Kids
Total - 3

New Wave
[ ] The Cure
[ ] Depeche Mode
[ ] Talking Heads
[ ] New Order
[ ] Joy Division
[ ] Blondie
[ ] Devo
[ ] XTC
[ ] Duran Duran
[ ] The Police
Total - 0

Chillout
[ ] Air
[ ] Bonobo
[ ] Thievery Corporation
[ ] Zero 7
[ ] Massive Attack
[ ] Moby
[ ] Röyksopp
[ ] Morcheeba
[ ] Sia
[ ] The Cinematic Orchestra
Total - 0

Indie
[ ] Death Cab for Cutie
[ ] Belle and Sebastian
[ ] Modest Mouse
[ ] Bright Eyes
[ ] Arctic Monekys
[ ] Elliot Smith
[ ] The Smiths
[ ] Sufjan Stevens
[ ] Bloc Party
[ ] The Killers
Total - 0

Metal
[X] Metallica
[X] System Of A Down
[ ] Iron Maiden
[X] Slipknot
[X] Disturbed
[ ] Deftones
[ ] Megadeth
[X] Rammstein
[X] Marilyn Manson
[X] KoЯn
Total - 7


Hardcore
[ ] Hatebreed
[ ] Converge
[ ] Comeback Kid
[ ] Rise Against
[ ] Every Time I Die
[ ] A Day to Remember
[ ] Walls Of Jericho
[ ] Atreyu
[ ] Refused
[ ] underoath
Total - 0


Singer-Songwriter
[ ] Elliot Smith
[] Bob Dylan
[ ] Tom Waits
[ ] Leonard Cohen
[ ] Jack Johnson
[ ] Nick Drake
[ ] Tori Amos
[ ] Rufus Wainwright
[ ] John Mayer
[ ] Jason Mraz
Total - 0


Pop-Punk
[ ] blink-182
[X] All Time Low
[] Paramore
[] Fall Out Boy
[ ] New Found Glory
[X] Good Charlotte
[X] Simple Plan
[X] Boys Like Girls
[ ] Yellowcard
[ ] Motion City Soundtrack
Total - 4

Powerpop
[ ] Hellogoodbye
[ ] Metro Station
[ ] Forever The Sickest Kids
[X] All Time Low
[ ] Owl City
[ ] The Maine
[ ] Cash Cash
[ ] Breath Carolina
[ ] The Medic Droid
[ ] We The Kings
Total - 1


Punk
[ ] The Clash
[] Green Day
[ ] Ramones
[ ] NOFX
[ ] Bad Religion
[X]The Offspring
[ ] blink-182
[ ] Rancid
[ ] Misfits
[ ] Rise Against
Total - 1


Dance
[] Lady Gaga
[ ] Madonna
[ ] Cascada
[] Daft Punk
[ ] Britney Spears
[ ] Kylie Minogue
[] David Guetta
[ ] Basement Jaxx
[ ] The Chemical Brothers
[ ] Ke$ha
Total - 0


Rap
[ ] Eminem
[ ] Jay-Z
[ ] Beastie Boys
[ ] 2Pac
[ ] Kanye West
[ ] 50 Cent
[ ] Nas
[] Cypress Hill
[ ] Dr. Dre
[ ] Notorious B.I.G.
Total - 0


Hip-Hop
[ ] Bestie Boys
[ ] Kanye West
[ ] Eminem
[ ] Jay-Z
[ ] Black Eyed Peas
[ ] OutKast
[ ] A Tribe Called Quest
[ ] The Roots
[] Cypress Hill
[ ] Nas
Total - 0


Ska
[ ] Reel Big Fish
[ ] Sublime
[ ] Ska-P
[ ] Less Than Jake
[ ] The Specials
[ ] Streetlight Manifesto
[ ] Madness
[ ] Akurat
[ ] Mad Caddies
[ ] The Mighty Mighty Bosstones
Total - 0

Classic Rock
[X] The Beatles
[X] The Rolling Stones
[X] Led Zeppelin
[X] Queen
[X] Pink Floyd
[ ] The Doors
[X] The Who
[ ] Jimi Hendrix
[X] Deep Purple
[ ] Creedence Clearwater Revival
Total - 7

Alternative
[ ] Radiohead
[X] Placebo
[X] Gorillaz
[ ] Beck
[ ] Coldplay
[X] Muse
[X] Red Hot Chilli Peppers
[X] The White Stripes
[ ] The Smashing Pumpkins
[ ] Tori Amos
Total - 5

Electronica
[ ] The Chemical Brothers
[ ] Daft Punk
[ ] Moby
[ ] Air
[ ] Röyksopp
[ ] Crystal Castles
[ ] Boards Of Canada
[ ] The Knife
[ ] Aphex Twin
[ ] Goldfrapp
Total - 0

14 komentářů:

  1. Všelijaká havěŤ! :D Já včera musela být vzhůru až do jedný, kvůli mouše, která mi každých 5 minut udělá BZZZ! :D Dokud než jsem jí zabila :D:D
    Ta holka vážně nebyla normální! :D

    OdpovědětVymazat
  2. Ne, bylo jí 12! :D:D Jako hrozný, a jeste mi napíše ZNÁÁŠ? :D Hey, tak z toho jsem nemohla! :D
    HMYZ = Hnusné Míjející Ygnorancké Zrůdy! :D:D

    OdpovědětVymazat
  3. Mno tak jako koukám na to a vím jistě že to ani nemá cenu dělat. protože skoro žádný z těch žánrů moc neposlouchám, nebo aspoň ty kapely co tu jsou. ovšem až na Hardcore kde bych měla snad všechno zakřížkovaný včele s A Day To Remember a Rise Against <3 moje srdcová záležitost :D

    OdpovědětVymazat
  4. hey tk tkovej řetězák =D většinu co jsi zaškrtla ty bych tky zaškrtla + hafo věcí na víc =D ehm.. tky mam v pokoji ten hnusnej hmyz !! x(

    btw.: to ti rodiče za to malování bytu nic nedaj ? =D xD

    OdpovědětVymazat
  5. j já je taky dlouho nedělalaxD
    nj dneska je fakt děsný horko...a ještě k tomu jsme si s kamoškama udělaly menší výšlapxDještě že u toho hotelu byl bazen,krásně schladil;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Michelle... :)
    Jo, jo je teplo, vedro... strašný, taky jsem chtěla vyrazit na nákupy, ale nedá se to v tomle počasí, stačí mi když přecházim město, jsem tak tak 20 minut a mám pocit, že se upeču... sluníčko by mělo ubrat!

    OdpovědětVymazat
  7. Jo, dneska je to venku lepší po tom slejváku v noci...

    OdpovědětVymazat
  8. tak se ti ozývám po 1000 letech :D ale jak vidím tak už affs nejsme

    OdpovědětVymazat
  9. Já se válela včera na sluníčku, jako ale dneska mi je z toho blbě... moc to pařilo, byla jsem celé odpoledne venku...

    OdpovědětVymazat
  10. fuj tak ta bouřka to byl hnus!!!:( chudák můj méďa,málem sem ho udusilaxDxD

    OdpovědětVymazat
  11. :)
    No a dneska se budu učit :( ble, jako umim tak půlku toho co mám umět, jako na pěst! :(

    OdpovědětVymazat
  12. :D
    No jo, zítra píšeme tu jednu písmku, ale jinak dobrý... už chci aby byl konec školního roku, nejvíc se těším na ty prázdniny... :)

    OdpovědětVymazat