pátek 11. června 2010

The last fight


Zdravím..tak ještě týden učení a tenhle školní rok je za náma...yahoo..Na jednu stranu jsem ráda,na druhou mi budou chybět ti lidi....No dneska jsme měli poslední hodinu AJ,což mě těší..konečně! A konečně se zbavíme té učitelky..yahoo...včera byl poslední tělák,dneska angličtina..a jedna z posledních hodin RJ :( Já si ten jazyk za ten rok strašně oblíbila..Loni,když jsme jí měli jako 1.rok,tak jsem RJ nenáviděla,z důvodu neschopné profesorky,které v hodinách usínala a naučila nás za ten rok v podstatě jenom číst,psát....A letos..jsme dostali na RJ jednoho z nejlepších profesorů na gymplu...Konečně jsme se něco naučili..Loni jsme o Moskvě neměli ani páru a letos? V centru Moskvy vám tam řekneme nejrůznější památky,stanice metra,spisovatele,od Lermontova přes Tolstého až po Puškina...A taky vám řekneme něco o Petrohradu...Dneska jsme v Rj měli prás feedback...Napsala jsem tam toho celkem hodně,někteří si stěžovali,že jsme toho měli hodně..No je fakt,že někdy jsme nestíhali,ale dalo se to snést..Naučili jsme se toho dost...V podstatě jsme projeli 150 stránek v knížce,k tomu jsme udělali celou Moskvu,Petrohrad,Puškina,Trugeněva,Lermontova,Tolstého,Písmo Taťány k Oněginu,to si ještě teď pamatuju a je to půl roku,co to máme umět =) A doufám,že pana profesora budeme mít i příští rok..a když ne na RJ,tak aspoň na agličtinu nebo na ZSV..brala bych...Jako dneska v ruštině jsme se ho zeptali,jestli by nám nepustil Zolušku (popelku) a tak nám jí pustil..Hej popelka jak něco..Ruská Zoluška..hrají tam modelky,chlapi hrajou ženské role :D spíš takový muzikál,ale nemá to chybu :D a tam je taková "vlezlá" hudba..a já jsem měla co dělat,abych se nezačala smát,ne kvůli Popelce,ale kvůli našemu profesorovi,který se přitom vlnil do rytmu :D S Brooke jsme z něco umíraly...A o prázdninách výjdu ze cviku se něco učit do Rj,teď jsme na každý týden něco měli..Moskvu nebo něco jiného,takže to bude nezvyk..
P.S. na a-town-called-hypocrisy.blog.cz se dnes objeví další díl Love hurts,baby..A ještě něco..příští týden v Pátek,myslím,hraje na Nově Hannibal! Konečně něco normálního <3 a dneska hraje Kruh..yahoo..ale na Mlčení jehňátek a Červenýho draka to nemá..Edward Norton,Ralph Fiennes a Sir Anthony Hopkins jsou prostě nejlepší!
P.P.S. Tady máte ukázky té Zolušky,na kterou jsme se dívali :D TADY
Michelle 

17 komentářů:

  1. nj neschopný učitele znám!:-/ máme na něminu úplně blbou uču která olikrát začne nevědomky mluvit anglicky a uvědomí si to až když ji na to někdo upozorní...jako to je na nic, kvuli ni sem na nj ted uplně blbá!:-/

    OdpovědětVymazat
  2. nj tak ale já spíš anglicky líp rozumím než mluvímxDpři mluvení mi dělá problém taky ta gramatika a při překladu to vždycky nějak zkloubím...xDxD
    nj ale když mě němčina baví...ale ted co máme tu blbou uču tak už se ani slovička neučim...:(nj učitele fakt někdy mužou za to že sme tak blbí!xD

    OdpovědětVymazat
  3. nj škoda že se neuči nářečíxDxDxD...to sme si tak s kamoškama řikaly že to už vlastně umime 7 jazyku...
    spisovnou češtinu,nespisovnou, sprostou,pak po našemu-nářečí, aj a nj...xDxDno a trošku slovensky..xDxDtkže sme my mladí vlastně dost vzdělanixDxD

    OdpovědětVymazat
  4. chápu,ty máš radši zimu já léto. =oD
    btw. bože!tak krásnej videoklip a oni ho tam nedaj =o/ bože (sice ten kanál nemám ale to je jedno =oD )

    OdpovědětVymazat
  5. :D hej to je pěkný. bych chtěla mít takhle ráda i tu naší němčinu. třeba bych se jí pak začla i učit :D

    Ohhh <3 miluju Edwarda Nortona! Úžasnej herec!

    OdpovědětVymazat
  6. příjde mi šíleně světlej :DDD ale díky..:D♥

    OdpovědětVymazat
  7. hey tk ta Zoluška xD nemůžu z toho xD jee a to jsem nevěděla že včera byl Kruh =( chjoo =( ale Hannibala si nenecham ujít =D

    OdpovědětVymazat
  8. btw.: těšim se na další díl povídky =D když se jak říkáš "Karta obrátí " =)

    OdpovědětVymazat
  9. mno to nevadí =D plostě se těšim na příští díl potom na díl po něm atd.. =D a dneska v noci? =D to já mam brigádu =( =(

    OdpovědětVymazat
  10. jj v Noci =D =D rodiče maj hospodu a teď tam maj tkovou akci tkže tam tak do 1 do rána budu pomáhat =D aspoň si vydělam =D a Saw? =D to už jsem maximálně dlouho neviděla =D

    OdpovědětVymazat
  11. joo tk to se máš =D já na pravou brigádu ještě nemůžu =( ještě mi neni 15 ale už se to blíží =D xD

    OdpovědětVymazat
  12. tk jestli si vyděláš nějaký slušný peníze tk to bych tky brala =D hele musim jít jinak mě zas chytne "blogová Mánie" a už dneska nic neudělam =D tk pp =**

    OdpovědětVymazat
  13. njn,ale stejně je to krásný videoklip♥
    btw.stěhuješ k tátovi?

    OdpovědětVymazat
  14. Zoluška? Připadá mi to jako fazole nebo tak něco :D A ono je to Popelka, dobrý no :D

    OdpovědětVymazat
  15. No já si hned tu holku smazala z přátel! Vzdyt je to hrozný! :D:D Takovej hybrid! :D:D

    OdpovědětVymazat