čtvrtek 10. června 2010

Buckcherry


Zdravím..hej,konečně je zítra Pátek.yahoo..no a dneska byla celkem i ulívačka :D v Těláku jsme šly s holkama na zmrzlinu do centra atd..a pak před klukama,že jsme běhaly po parku :D Jsme mrchy :P No jinak dneska bude dost zajímavej díl Buffy a zjistila jsem,že Vojta to taky sleduje,ale teď máme spor kdo je lepší,jestli Angel nebo Spike..já hlasuju pro Skipeyho :D A teď bude poslední týden školy..yahoo..jenomže na zítřek se do RJ musím naučit kecat o našem městě a našem baráku..hmm..buzerace :D a knížky v prváku budeme mít stejný co třěťáci..a to stejné je i v AJ..ty knížky mají třeťáci a my už podle nich jedem...no pěkný :D A asi se dám na BuckCherry :D Jsem si je nějak moc zalíbila..nejen kvůli tomu,že Josh je sexy :D Taky dneska na SCUZZ konečně (!) zahráli "I don´t care" od The Blackout..to to trvalo
P.S. Na michelle-graphics je nová grafika a 2.díl povídky "Love Hurts,baby"  bude dodám zítra na a-town-called-hypocrisy.blog.cz..tak checkujte to =)
EDIT(19:52)
Heh,tak naše město neumím,to nějak obkecám...budu kecat,kecat až mě zastaví :D no za chvíli začíná Můj soused zabiják,tak se půjdu dívat..bye

2 komentáře:

  1. vy máte poslední týden?bože my máme ještě 2 týdny =o/ a už na SCUZZ nasadili Dommin?

    OdpovědětVymazat
  2. ááá BuckCherry jsou good. Mě se od nich šíleně líbí Rescue Me a nebo Too Drunk To Fuck :D Prostě libovka :D A na tu podívku se těším :D

    OdpovědětVymazat