středa 9. června 2010

Focení....


Zdravím..opět mám trochu času..tak se hlásím..no dneska ve škole to bylo brutální.Včera jsme do matiky dostali úkol a ti kteří by ho měli teoreticky dobře,by dostali za 1...a tak jsem si nad tím lámala hlavu a pak žárovka! a povedlo se! Mám za 1 =) Pak dvojku z AJ a ještě 1- a 2 z fyziky..dneska se nějak dařilo...No a dneska jsem vzala do školy foťák a ve fyzice jsme se dívali na film a učitelka si jednoho po druhém volala do kabinetu,kvůli známkám,tak jsem fotila..ti,kteří mě máte na Fuckbooku v přátelích,jste ty fotky nesjpíše viděli a tady jich dám jenom pár =) No a tak ta fyzika byla sranda..Heh,jsme seděli na oknech,kecali jsme..no sranda byla...a nejlepší bylo,když se Mary s Bárou začly prát a Matt"No Michelle,přidej se k nim" a já tak na holky"neperte se,Mattovi to dělá očividně dobře" :D Hej,to je pako..jako chudák Bára,jí balí..a je na ní dost dotěrnej..bobeček Bára...No ale je s nima prdel...A dneska ve škole jsme se fotili :D Hej,já tam budu zase jako největší idiot :D Ale tak co už s tím nadělám :D Teď už nějaký fotky..zbytek na Fuckbooku
 
Toto je má písemka z fyziky..no spíš slohovka na téma zánik hvězdy

Tohle je Bára..s ní sedím..ona je nejlepší =)

Tady se Bára nechtěla fotit,tak tam dala aspoň flašku :D
Bára a Brooke..ty holky zbožňuju,i když Brooke poslouchá Miley,tak to mi u ní nevadí..a Bára? Užasné to holka,vždycky poradí,navíc poslouchá skvělou hudbu
A nakonec Bára,Vojta a největší debil já  a Mattova ruka :D a pak opět "umělecké fotky" jak jsem šla domů..Takový horko bylo...navíc je dusno..30 stupňů..na zabití..já chci 15 stupňů a děšť!

Ave já! :D
No nic..tak se mějte..Michelle

6 komentářů:

  1. Ahoj Michelle... :)
    Jo, jo ty vedra, to je něco strašnýho, člověk je pak unavenej ještě víc než normálně... ještě, že máme na oddělení klimatizaci, jinak bych fakt umírala vedrem...
    Koukám u vás ve škole to docela "vře" um.. mě to čeká příští týden a ještě pak ten další, jako vůbec se netěším, to bych raději vstávala na praxu!
    Btw. fotky jsou moc pěkný, už jsem koukala na nějaketé na FB. A ta poslední s tou kofolou je fakt luxusní :)

    OdpovědětVymazat
  2. pudeš na Floydy a to bude taky skvělej koncert :)
    btw.: fotky jsou strašný

    OdpovědětVymazat
  3. každej koncert vyjmečnej :) já na Floydech nebyla ani jednou

    OdpovědětVymazat
  4. ou =) k známkám gratuluju ;-) =) a ty fotky luxusní =D hlavně ta "ze školy" poslední a potom ještě ta upe poslední (Kofola) =D

    OdpovědětVymazat
  5. Jn =( nechce se mi pozastavit ale tk každej den sedět u compu když je venku krásně a ještě se musim učit.. =( a fotky jsou moc pěkné =D

    OdpovědětVymazat
  6. =D heh =D tk tjn =D já tam musim občas vlízt =D celá naše třída opálená jen já jsem pořád bílá jak balkánskej sýr =D

    OdpovědětVymazat