úterý 8. června 2010

This was never my world

 Zdravím..mám chvíli čas,tak jsem se tady stavila..Dneska pan profesor zkoušel Petrohrad..a Michelle má za 1 =) Hehe..nesmírá radost...ještě přežít 2 týdny ve škole..Ve čtvrtek píšeme závěrečnou z RJ,celkem ironie,když jsem za celej rok nepsali ani jednu písemku....a na Pátek máme umět kecat o našem městě..takový malý město,jenom 23000 lidí tu žije a tolik se o tom dá kecat..Nádraží z 18.století,do kterýho se vrazila miliarda atd..no ještě že v tomhle městě bydlím poslední měsíc..pak hurá do velkýho města...no a období koncertů nám začíná..*yahoo* Už příští týden razíme do Českého Těšína na Mira Šmajdu,pak další týden jdeme na Buty,Tomáše Kluse..všechno je open air...hehe..to bude fajn...a pak další akcičky..no takže aspoň se víkend dobře zabije..Sice nejsem Mirova skalní fanynka,ale tak dá se to poslouchat..slyšeli jste jeho první singl Last Forever? Se mi líbí..a  plánuju do konce roku,že si nechám udělat opět modrej melír...už jsem ho jednou měla a mám doma ještě barvu,to tam můžu dát rovnou i tu červenou..proč ne,že jo..A dneska mě tak nasral můj spolužák..já myslela,že mu dám čelovku..jsem o hlavu vyšší než on...idiot..no a pak jsme dneska měli odpoledku a opět jsme kecali..Bára,Brooke,já,Matt a Vojta..hej..a Brooke"Kdo říkal,že seš ta masochistka?" a já nenápadně ukazuju na Matta...a on tak"Však to je pravda...všichni to víme!" a já se teda nestačím divit..no co... :D A co mně na dnešku nejvíc mrzí je to,že je koncert Slashe a já tam nejdu :( :( Chjo...snad příště...

5 komentářů:

  1. jo taky nás čekaj oísemky =o/ fak už aby byl konec =o/
    btw.jo na Šmajdu jdeme s kámoškou taky ale až někde v srpnu =oD
    btw.2 pěkné fotky =o) i ty druhé

    OdpovědětVymazat
  2. :D Hustě. Modrej melír by byl dobrej, já chcu tyrkysovej :D Ale jakože moc, i když mi asi nebude slušet.

    OdpovědětVymazat
  3. miro má koncert v těšíně?!?!ohoooow tak to tam vyrážím!!!kdy přesně?xD
    j ten jeho new singl je totálně skvělej...jako nečekala jsem že bude až tak dobrýxD
    a děkuju za pochvalu;) doufám že ti nevadí že jsem ten tvůj už dala pryč;)můžeš si ho dat do free;)

    OdpovědětVymazat
  4. díky;)už jsem si to zjistila...kurna jako se mi to překrývá s radovánkama tady u nás:-/no nic no...že mě nikdy nic nevyjde:-/

    OdpovědětVymazat
  5. se máášxD to mě rodiče jen tak samou nikde dál nepustí...prej až po patnáctce..no a 15 mi bude v září:-/:-/

    OdpovědětVymazat