pondělí 7. června 2010

This is blood all over me

Zdravím..tak už jen 23 dní..*yahoo* a těch 23 dní znamená ještě týden a půl mučení,písemek,zkoušení,učení se například Petrohradu,kdo na to má mít sakra nervy?! A pak konečně odplata..volno....ach jaké krásné slovo...
A dneska ve škole to bylo příšerný..testy ze všech možných předmětů...čeština-čtvrtletka,to jsem nějak napsala,chemie-totálně v háji,angličtina-dobrý,biologie-totálně v háji...profesorka říkala,že to bude z té a té stránky a pak tam dá úplně něco jinýho...no zabít,rozčtvrtit,dát vnitřnosti ven,s mozkem hrát fotbal,vypít krev a ciao...No a pak musíme všichni prolézt..nikdo z nás nechce opakovat...
Dále pak dneska ve škole jsem dostala za 2 z fyziky,což mně nesmírně potěšilo =) Koho by ne? A pak dneska bylo tak hezky,tak jsem dneska do školy šla tak jako nestandartně oblečená...třičtvrťáky,tuniku,krátkou ripped mikinu a moje milovaný černý kožený boty Converse *in love* A ze školy jsem měla sebou foťák,tak jsem fotila co se dalo..no fotky budou na konci článku,ale přišla jsem na to,že poslední dobou mně strašně uklidňují songy hrané na klavír..Třeba Bella´s lullaby..i když je to z Twilight,tak ta skladba mně uklidňuje nebo ještě strašně krásná je skladba Gymnopedie No.1..doporučuju poslechnout..a pak songy Mr.Mansona..ty mně vždycky vytáhnou z deprese..ale ty songy...to je něco úchvatného..*kouká po fotce Mr.Mansona* ach....někdo tak dokonalej a ještě dělá do hudby...to snad není ani možné..
Fotky v celém článku ;)


5 komentářů:

  1. Ahoj,
    právě se hlásím, že jsem přežila první den praxe! jako a opů třetí jsem vypadla z oddělení, já myslela, že mě klepne! Ale jsem venku a už jen 4 dny :D Ha, vtipné, ale nic...
    Koukám ve škole veseo, no to mě taky čeká následující týden a pak ještě polovina toho dalšího, vůbec na to nechcu pomyslet.... Chci pomyslet jen na ty úžasné PRÁZDNINY!

    OdpovědětVymazat
  2. Btw. k fotkám, jsou moc hezké : ) líbí se mi hlavně ta předposlední... ;)

    OdpovědětVymazat
  3. bleh, nějak se na prázky netěším. vzhledem k tomu že to bude pruda, navíc určitě nevytáhnu známky tak jak bych potřebovala, takže bude i dusno. Hey, ale ty fotky jsou krásný :D

    OdpovědětVymazat
  4. Hele ženská nech mě :D Jako když říkám krásný tak se mi asi líbí, né :DDD si řikala že ten dezz na breaking.. je pěknej ale zas mě se nelíbí :D si prostě nevybereš :D jo a matika, o tý mi radši ani neříkej :D bych do tý školy fakt kopla :D

    OdpovědětVymazat