neděle 6. června 2010

Let Me Hear You Sing Halle-Fuckin'-Lujah


Zdar děcka! Tak prázdniny se blíží..už jenom 24dní do konce roku..doufám,že všichni prolezeme a "těšit" se na nás bude prvák..chuťovka..fakt...a tenhle týden budepříšerný..samé písemky..jenom zítra píšeme z 5 předmětů..a na úterý máme umět Petrohrad..tak mě tady nečekejte..nebude čas...no jinak v Pátek mi přešel Kerrang! A tam byl Ian a říkal,že miloval školu..omfg...no jestli byl školní idol,tak se mu ani nedivím...ale tak u nás je školsví na hlavu postavený,takže mně tady už nic nepřekvapí..a jinak vrátila se mi stará chuť po Mr.Mansonovi...Od Pátku na tom opět ujíždím...a taky jsou  dobrý  Taking Dawn..doporučuju,viděla jsem live a fakt cool..a ten kytarista...to tělo <3 a pusťte si Time to Burn-Taking dawn...je to fakt cool....a jak se  nám blíží to léto,prázdniny..plánujete nějaký fesťáky? Já teda jo...a koncerty,nakupování atd....a párty! Ty nesmí chybět!
P.S. Checkujte náš blog o Lostprophets a novou povídku "Love hurts,baby!" 1.díl ZDE

4 komentáře:

  1. Dneska poprvý vylezu ven a hned se spálim. Jako záda rudý jak rak :D Bych do toho fakt kopla. Na léto plánuju brigádu, a když fesťáky tak jenom něco malýho. Kašlu na RFP, nebo jsem chtěla jen na Sázava fest kvůli Papa Roach, ale na to taky dlabu. I když bych je chtěla vidět, tak to prostě asi nedám. Počkám si až přijedou normálně na koncert. Ten bude stejně nej :D

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám naštěstí tenhle týden praxu, takže u nás to vypukne ten další týden, písemky, písemky, písemky, áááááááááááá... NECHCI, CHCI PRÁZDNINY :D ale už to blížííí :)

    OdpovědětVymazat
  3. woow tak to ti držím palce,my snad už nic psát nebudem a když už tak jenom z Matiky =o/
    na léto nic neplánuju,protože vím že to nemá cenu

    OdpovědětVymazat