čtvrtek 3. června 2010

Roots to Grow

Zdravím..tak dneska v klidu den..jsem byla doma..jelikož mi bylo dost špatně od žaludku :( Tak jsem se aspoň vrhla na povídku...no napsala jsem 2 díly..jestli chcete tak je dám pak na blog o Lostprophets,protože tam bude vystupovat Ian,Lee,Mike a pak taky Jack z All time Low,Sean z The Blackout..atd...ale potřebuju vymyslet název..to je hlavní..a dneska jsem viděla 2x Buffy..stejně je Spike nejlepší(pro ty,kteří to nesledují,tak je to tady ten blonďák) ty blond vlasy mu sluší víc,než ty jeho pravé-hnědé..a stejně bad boys jsou nejlepší a upíři ještě lepší <3 tak večer checkujte a-town-called-hypocrisy.blog.cz bude tam nejspíš povídka =)
Michelle
P.S...už jsem se rozhodla,koho smažu z Affs..mám k tomu své důvody..nechodíte ke mně a když jo,tak nečtete ty články..takže sorry guys..ale jsou to tyto osoby:
Caitlin.
CrAzYY~MISTR <3
Sorry

18 komentářů:

  1. hey tk doufám že už je ti líp ;-) =) jinak na Buffy tky koukam ale dneska jsem jí nestihla =( ..

    OdpovědětVymazat
  2. noo tak konečně si tím sem jistá!xDxDxD
    z buffy sem viděla asi jenom polovinu jednoho dílu a nebavil mě...angel byl lepší a nwm proč...asi kvůli názvuxDxDxDxDxDxDxD

    OdpovědětVymazat
  3. njn...xDpořád je duch nebo se nějakým způsobem vrátil do svého těla?xD

    OdpovědětVymazat
  4. trošku děvkař? spíš trochu víc xD mno a s tou holkou se pohádal přestávku před tim kvůli tomu že se oblejzala s jinym klukem xD ale potom se zas usmířili =/ Ale zrovna v tu chvíli s ní nebyl =D mno a ten prášek to nwm co to bylo za prášek byl kámoše =D =D a všem se nám po tom hrozně chtělo spát a motala se nám hlava =D xD

    OdpovědětVymazat
  5. no ještě v angelovi,když se tam objevil tak byl duch...a pak už jsem se moc nedívala tkže nwm jak to dopadloxDxD

    OdpovědětVymazat
  6. mno já vůbec nwm co to bylo =D ale ten kluk řikal že to jsou prášky na astma tk nwm =D

    OdpovědětVymazat
  7. mnoo tk s tim ti neporadim =D musela bych si tu povídku přečíst =D =D

    OdpovědětVymazat
  8. Je, ty ses měla, být doma já chci taky... dneska jsem ve škole ale přežila, naštěsí po včerejším zákroku se zubama jsem ráda, že vůbec žiju :)

    OdpovědětVymazat
  9. aaha tk tj =D xD to jsem nevěděla =D jdu si jí tam najít =P =D

    OdpovědětVymazat
  10. Já mám praxu a začíná mi autoškola... jenže nemám na nic náladu, bolí mě celá pusa... :( je mi z toho zle, asi budu muset znova na to čištěná zubních kanálků, což je fakt hodně "příjemné".:(

    OdpovědětVymazat
  11. Hlavně to bolí i když to má člověk umrtvený... nejhorší je, že jestli mě to bude bolet v týdnu tak budu moct jít k doktorce až odpoledne, jelikož mám praxu a nemůžu chybět... :( protože se mnou na oddělení počítají... fakt, když se něco hroutí, tak pořádně... :(
    Jak jsem byla ve Čtvrtek u zubařky, tak jsem pak jela ještě do školy, motala se mi hlava, měla jsem teplotu a myslela jsem, že to se mmnou švihne, jela jsem tak kvůli té češtině abych neměla N, no tak jsem se přihlásila na zkoušení, tak mě nejprve seřvala, že si nebudu diktovat když budu zkoušená, tak já no dobrý, tak já se sem táhnu v teplotě, šoku od zubařky, mám ztuhlou pusu a je mi zle, prostě a jedu do školy kvůli ČJ a ona na mě takhle... no, ale pak usoudila, že tedy jako mě vyzkouší, jako ještě, že protože kdyby mě nevyzkoušela, tak bych byla naštvaná, jelikož jsem se tam táhla ve strašném stavu jen kvůli tomu zkoušení...

    OdpovědětVymazat
  12. Díky...
    No já asi budu muset v pondělí k zubařce, když to nepřestane... protože až to 17 čekat fakt v bolestech nebudu... uvidíme, nehcá tomu ještě zítřek a když to bude dolet budu muset no...

    OdpovědětVymazat
  13. Jojo někdy se na Buffy podívám :D Je to super. Nejlepší ta Spikova holka, "proč ten ptáček nezpívá", a Spike "protože je mrtvý" ... nevím jestli to bylo zrovna takle, ale nějak podobně určitě :D To mě mrzí, že ti není dobře ... snad už je to lepší. :)

    OdpovědětVymazat
  14. tak doufám že je ti už líp =o)a z Buffy se mi víc líbil Angel =oD

    OdpovědětVymazat
  15. promin,že píšu kopírák,ale na blogu dúležitý oznam!

    OdpovědětVymazat